فیگما (Figma)
در طول پنج سال گذشته، حوزه نرمافزارهای طراحی UI با …
آنچه یاد خواهید گرفت
با شرکت در این آموزش آنلاین، شما قابلیتهای نرمافزار فیگما را برای طراحی و ساخت UI و Graphic assets یاد میگیرید.
میتوانید طراحیهای خود را با استفاده از ویژگی Prototype به شکل تعاملی در بیاورید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا به صورت همزمان به ویرایش طراحیهای خود بپردازید.
آنچه یاد خواهید گرفت
مدرک CCNA یک آزمون دارد با کد 301-200، این امتحان شامل مفاهیم پایه ایست که بر طبق آن میتوانید گرایش خود را در هر حیطه ای که میخواهید مشخص کنید. دوره پیاده سازی و مدیریت راهکارهای مبتنی بر سیسکو ( CCNA ) به شما کمک میکند برای امتحان آماده شوید همراه با سناریوهای تمرینی جهت بدست اوردن مهارت های یک شغل واقعی.
مقدمات تجربه کاربری (UX Fundamentals)
دوره آموزشی مقدمات بر تجربه کاربری با هدف آشنایی علاقهمندان …
ارزیابی تجربه کاربری (UX Evaluation)
همانطور که میدانید چرخه طراحی، برای طراحی محصول یا سرویسهای …
آنچه یاد خواهید گرفت
دوره ارزیابی تجربه کاربری به شما کمک خواهد کرد که به بیشتر ابهاماتی که در زمینه طراحی، ارزیابی و سنجش محصول دارید، پاسخ شود.
چگونه میتوان فهمید چه نوع کاربری چه بازخوردی خواهد داشت؟
چگونه می توان این بازخوردها را ارزیابی کرد؟
چطور بهترین کاربرانی را پیدا کنیم که بهترین بازخوردها را به ما بدهند؟
نحوه جمع آوری دادهها و بصری کردن آنها از تستهای کاربری
نحوه مشخص کردن اهداف تست و ارزیابی
تعیین فریم ورک و چهارچوب، اسناد برنامهریزی و گزارشدهی از کار.
تحقیقات کاربر در تجربه کاربری (User Research)
درک درست از مخاطب اصل اولیه یک تعامل با کیفیت …
آنچه یاد خواهید گرفت
چرخه یک دیزاین سالم، مفهوم تعامل انسان و رایانه
متدهای جمع آوری داده ها از کاربر
متدهای استفاده از داده های جمع آوری شده از کاربر
نقاط قدرت وضعف متدهای مختلف
تمرین عملی بسیاری از متدها برای سیستم های فعال
زبان برنامه نویسی پایتون (Python)
اگر بخواهیم از دنیایی که زبان برنامه نویسی پایتون در …
آنچه یاد خواهید گرفت
در این دوره شما وارد دنیای پایتون خواهید شد
در ابتدا مفاهیم اولیه را بر طبق محیط پایتون
پس از آن آشنایی با مفاهیم شئ گرایی را خواهید آموخت.
تکنیک های تجربه کاربری (UX Technique)
User Experience یا همان تجربه کاربری، توجه به رفتارها و …
آنچه یاد خواهید گرفت
تمام فرآیندهای User Experience Design برای یک محصول نرم افزاری جدید را از ابتدا تا انتها پیش ببرند.
محصولات نرم افزاری جدید را مطابق با مبانی اصولی User Experience Design طراحی کنند.
ضمن آشنایی با متدهای فاز and Discovery Planning، از این متدها برای طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری جدید استفاده نمایند.
با فراگیری متدهای فاز Research، قادر به طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری جدید مبتنی بر این متدها خواهند بود.
با بهره گیری از متدهای فاز Design، طراحی و توسعه یک محصول نرم افزاری را بصورتی متمایز انجام دهند.
با استفاده از متدهای فاز Testing and Validation که در این دوره با آنها آشنا خواهیم شد، ارزیابی محصولات نرم افزاری موجود و طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری جدید را بصورت کاملا حرفهای انجام دهند