مقدمات دیجیتال مارکتینگ

گروه اساتید
اخرین بروزرسانی 10 مرداد 1400
5.0 /5
(1)
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

امروزه فضای دیجیتال بخش قابل توجهی از زندگی مردم دنیا را به خود معطوف کرده است. این اتفاق در کشور ما ایران هم به خوبی قابل مشاهده است. به جز گوشی های هوشمند که تقریبا در دست همه هست، مردم استفاده گسترده تر و حرفه ای تری از کامپیوتر و لپ تاپ دارند.

آنها برای رفع نیازهای خود در گوگل جستجو می کنند. در شبکه های اجتماعی عضو می شوند و اصلی ترین علایق خود را دنبال می کنند. از فروشگاه های آنلاین بدون هیچ استرسی خرید می کنند. برخلاف سال های اولیه هزاره سوم، امروزه بخش قابل توجهی از مردم برای خود ایمیل شخصی دارند و ضمن استفاده از آن، تبلیغات و محتوای داخل آنرا گاهاً مطالعه می کنند.

با توجه به موارد گفته شده، آشنایی با علم دیجیتال مارکتینگ برای بخش قابل توجهی از مردم جذاب است. این موضوع برای افرادی که به این حوزه علاقه دارند و قصد کسب درآمد از آن را دارند، ضروری به نظر می رسد.

اما دیجیتال مارکتینگ چیست و شامل چه مواردی است؟

علم دیجیتال مارکتینگ بخشی از دانش بازاریابی یا همان مارکتینگ می باشد. این علم به روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات آنلاین، وب سایت، سئو، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی و … می پردازد. شاید تا به اینجای کار صرفا بازاریابی را تعریف کرده باشیم. اما حقیقت این است که روش های دیجیتال مارکتینگ با روش های سنتی بازاریابی متفاوت است.

بازاریابی درون گرا

یکی از مهمترین تفاوت میان روش های مدرن و آنلاین بازاریابی با روش های سنتی، همین واژه بازاریابی درون گرا می باشد. بازاریابی درون گرا یعنی ما به واسطه دانش و تخصص خود محتوا تولید کرده و به جای آنکه ما به دنبال مشتری برویم، مشتری ها ما را جستجو کرده و بیابند.

به جای صرف هزینه های سنگین تبلیغات چاپی، بیلبورد های بزرگ سطح شهر و روش های سنتی، می توانیم از روش های مدرن استفاده کنیم. جمع آوری سرنخ فروش از طریق ایمیل مارکتینگ، حضور در رتبه های برتر موتور جستجو، جذب مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی، کمپین تبلیغات کلیکی و … می توانند روش های کم هزینه تر و کاراتر باشند.

البته قصد نداریم که روش های سنتی بازاریابی را حذف شده بدانیم. آنها هنوز حضور داشته و کاربرد خاص خودش را دارند. ما صرفا به مزایای روش های مدرن و آنلاین بازاریابی پرداختیم. ما در این وبینار قصد داریم با روش های بازاریابی دیجیتال به صورت مقدماتی آشنا شویم.

 

اهداف یادگیری

صرفه جویی هزینه ای نسبت به روش های سنتی بازاریابی
برخلاف روش های سنتی، اگر یک دلار برای دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید، می توانید اثربخشی آنرا بررسی کنید.
نرخ تبدیل و اثربخشی فعالیت ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ قابل رهگیری است.
جلب اعتماد مشتری، خصوصا زمانی که ما را در رتبه های بالای موتور جستجو ببیند.
شما در روش های مدرن بازاریابی به مخاطبین بیشتری دست خواهید یافت
شما در تبلیغات آنلاین می توانید مخاطب خود را هدف گیری کنید.

مخاطب هدف

  • کلیه کارآموزان، کارشناسان و علاقه‌مندان به مقوله دیجیتال مارکتینگ

مدرسین شما

گروه اساتید

5.0/5
30 دوره
2 دیدگاه
6 دانشجو
مشاهده بیشتر

بازخورد دانشجو

5.0
1 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%

نقد و بررسی (1)

مجری نکات بسیار خوبی برای برقراری ارتباط برای محیط های مختلف (در داخل و خارج از کار) ارائه داده است.

یک نظر بنویسید

بنر نمونه

رایگان

سطح
همه سطوح
مدت زمان 2 ساعت

محتوای این دوره

  • معرفی زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ
  • وب سایت
  • استراتژی و بازاریابی محتوایی
  • تبلیغات آنلاین
  • شبکه‌های اجتماعی
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
لیست علاقه مندی ها 0