تکنیک های تجربه کاربری (UX Technique)

گروه اساتید
اخرین بروزرسانی 7 تیر 1401
3 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

User Experience یا همان تجربه کاربری، توجه به رفتارها و نگرش کاربران نسبت به یک سرویس یا محصول است و ارتباط مستقیمی با قابلیتهای آن دارد. در واقع در طراحی تجربهی کاربری از قوانین و اصول به صورت تکنیکی و تحلیل پذیر استفاده میشود تا نهایتاً خروجی بهتری برای کاربران به دست آید.

بسیاری از افراد علاقه‌مند به زمینه‌ تجربه کاربری باید به این موضوع آگاهی داشته باشند که علاقه به کاربران به تنهایی ضامن موفقیت در این حرفه نمیباشد. تیمهای کاری موفق در طراحی تجربه کاربری از افرادی تشکیل شده‌اند که نیاز کاربران را به خوبی درک کرده‌اند و پس از تست طراحی و بررسی دقیق مشکلات آن، در راستای پاسخگویی به نیاز افراد کسب و کار و کاربران گام بر می‌دارند.

در واقع تیم‌های کاری حرفه ای فرآیند تجربه کاربری را منطبق با یک طرح کلی پیاده سازی کرده و پس از بررسی های لازم، در خصوص بهبود مستمر محصول اقدام می‌کنند.

این دوره فرآیند محور و مفهومی، با نگاهی جامع به کلیه فرآیندهای User Experience Design ، به معرفی 27 متد از جدیدترین و مؤثرترین متدها برای هر یک از فازهای این فرآیندها می‌پردازد. شرکتکنندگان در این دوره با استفاده از این متدها قادر خواهندبود یک رویکرد کاربرمحور نسبت به توسعه محصولات نرم افزاری جدید در پیش گیرند و از متدهای مناسب برای ارزیابی محصولات نرم افزاری موجود از دیدگاه تجربه کاربری استفاده نمایند.

 

سرفصل:

معرفی فاز Planning و Discovery و متدهای آن​

معرفی فاز Research و متدهای آن

معرفی فاز Design و متدهای آن​

معرفی فاز و متدهای Testing and Validation ​

معرفی فاز و متدهای Evangelism​

اهداف یادگیری

تمام فرآیندهای User Experience Design برای یک محصول نرم افزاری جدید را از ابتدا تا انتها پیش ببرند.
محصولات نرم افزاری جدید را مطابق با مبانی اصولی User Experience Design طراحی کنند.
ضمن آشنایی با متدهای فاز and Discovery Planning، از این متدها برای طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری جدید استفاده نمایند.
با فراگیری متدهای فاز Research، قادر به طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری جدید مبتنی بر این متدها خواهند بود.
با بهره گیری از متدهای فاز Design، طراحی و توسعه یک محصول نرم افزاری را بصورتی متمایز انجام دهند.
با استفاده از متدهای فاز Testing and Validation که در این دوره با آنها آشنا خواهیم شد، ارزیابی محصولات نرم افزاری موجود و طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری جدید را بصورت کاملا حرفهای انجام دهند

موارد ارائه شده

  • تاریخ شروع :
  • تاریخ پایان :

پیشنیازها

  • Optimal Workshop
  • Hotjar
  • Balsamiq

اساتید دوره

گروه اساتید

5.0/5
32 دوره
3 دیدگاه
6 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

بنر نمونه

تماس بگیرید

سطح
مبتدی
مدت زمان 50 ساعت
موضوع

موارد ارائه شده

  • تاریخ شروع :
  • تاریخ پایان :
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare