تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research)
کلمات کلیدی یا Keyword خواستهها، نیازها و علایق مردم هستند …
آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با اصطلاحات مورد نیاز
آشنایی با انواع کلمات کلیدی
چه کلماتی، کلیدی به حساب میآیند؟
هرم ارزش کلمات کلیدی
مراحل کلی تحقیق کلمات کلیدی
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل رقبا
دسته بندی کلمات کلیدی
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
ابزار Google Analytics یا گوگل آنالیتیکس، یک نرم افزار تحت …
آنچه یاد خواهید گرفت
چند نفر از وبسایت ما بازدید کردهاند؟
افراد به طور متوسط چقدر در وبسایت ما وقت میگذارند؟
آیا محتویات صفحات من واضح و جذاب هستند؟
آیا عدم واکنشگرایی سایت ما به بازدید و مشاهده سایت در موبایل لطمه میزند؟
چه تعداد از مراجعین ما تبدیل به مشتری میشوند؟
نرخ تبدیل بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل میشوند چه ویژگیهایی دارند؟
بازدیدکنندگان سایت ما به چه موضوعاتی علاقهمند هستند؟
بازدیدکنندگان سایت ما در چه شهرها و کشورهایی هستند؟
بازدیدکنندگان از طریق چه سایتی به سایت ما مراجعه میکنند؟
کدامیک از شیوههای دیجیتال مارکتینگ بازدهی بیشتری روی نرخ تبدیل ما دارند؟
کدام بخش از سایت جذابیت بیشتری برای کاربر دارد؟
چطور میتوانم سرعت وبسایت خود را افزایش دهم؟
کاربران سایت ما چه رفتاری از خود نشان میدهند؟
چطور با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس تجربه کاربری (UX) خود را بهبود دهیم؟
آنچه یاد خواهید گرفت
صرفه جویی هزینه ای نسبت به روش های سنتی بازاریابی
برخلاف روش های سنتی، اگر یک دلار برای دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید، می توانید اثربخشی آنرا بررسی کنید.
نرخ تبدیل و اثربخشی فعالیت ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ قابل رهگیری است.
جلب اعتماد مشتری، خصوصا زمانی که ما را در رتبه های بالای موتور جستجو ببیند.
شما در روش های مدرن بازاریابی به مخاطبین بیشتری دست خواهید یافت
شما در تبلیغات آنلاین می توانید مخاطب خود را هدف گیری کنید.