دوره ها

همه سطح‌ها

قوانین تجربه کاربری (UX Rules)

تماس بگیرید

قوانین تجربه کاربری (UX Rules)

2 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
این دوره با هدف معرفی مهمترین و پرکاربردترین قوانین حوزه روانشناسی که در طراحی مبتنی بر تجربه کاربری تاثیر‌گذار هستند، تهیه گردیده است.
رایگان

طراحی رابط کاربری (UI Design)

65 ساعت
متوسط
آنچه یاد خواهید گرفت
این دوره، اصول اصلی حوزه طراحی واسط کاربری را در قالب مفاهیم پایه و فرآیندهای آن توضیح داده و شرکت‌کنندگان با ابزارها، استانداردها و قواعد کلی هر فرآیند آشنا می‌شوند. در طول دوره و همچنین در انتهای آن شرکت‌کنندگان در قالب فعالیت گروهی به انجام دو پروژه پرداخته تا مفاهیمی را که در این دوره فرا گرفته‌اند به صورت عملی نیز مورد استفاده قرار دهند.
در پایان دوره نیز هنرجویان در امتحان پایان دوره شرکت کرده و کسانی که امتیاز 70 از 100 را دریافت کنند، دوره را با موفقیت به پایان رسانده و مدرک دوره را دریافت می‌کنند.​
همه سطح‌ها

طراحی اطلاعات (Information Design)

تماس بگیرید

طراحی اطلاعات (Information Design)

10 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
طراحی اطلاعات
تکنیک‌های رابط کاربر
طراحی وب واکنش‌گرا
وایرفریم وب‌سایت

معماری اطلاعات در تجربه کاربری (Information Architecture)

8 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با مفاهیم اصلی در حوزه طراحی واسط کاربری (UI)
انجام پروژه های صفر تا صد ui

ارزیابی تجربه کاربری (UX Evaluation)

3.0/5
(2 امتیاز)
35 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
دوره ارزیابی تجربه کاربری به شما کمک خواهد‌ کرد که به بیشتر ابهاماتی که در زمینه طراحی، ارزیابی و سنجش محصول دارید، پاسخ شود.
چگونه می‌توان فهمید چه نوع کاربری چه بازخوردی خواهد داشت؟
چگونه می توان این بازخورد‌ها را ارزیابی کرد؟
چطور بهترین کاربرانی را پیدا کنیم که بهترین بازخورد‌ها را به ما بدهند؟
نحوه جمع آوری داده‌ها و بصری کردن آن‌ها از تست‌های کاربری
نحوه مشخص کردن اهداف تست و ارزیابی
تعیین فریم ورک و چهار‌چوب، اسناد برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی از کار.

تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research)

2 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با اصطلاحات مورد نیاز
آشنایی با انواع کلمات کلیدی
چه کلماتی، کلیدی به حساب می‌آیند؟
هرم ارزش کلمات کلیدی
مراحل کلی تحقیق کلمات کلیدی
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل رقبا
دسته بندی کلمات کلیدی

تحقیقات کاربر در تجربه کاربری (User Research)

5.0/5
(1 امتیاز)
25 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
چرخه یک دیزاین سالم، مفهوم تعامل انسان و رایانه
متدهای جمع آوری داده ها از کاربر
متدهای استفاده از داده های جمع آوری شده از کاربر
نقاط قدرت وضعف متدهای مختلف
تمرین عملی بسیاری از متدها برای سیستم های فعال
رایگان

تحلیل تکنیکال سئو با Screaming Frog

2 ساعت
پیشرفته
آنچه یاد خواهید گرفت
امکان آنالیز و بررسی وضعیت سئو داخلی و خارجی سایت
امکان بررسی و نمایش لینک‌های داخلی و خارجی آدرس‌های اینترنتی
امکان بررسی وضعیت وب سایت رقبا و فعالیت های تکنیکال آن‌ها
امکان نمایش داده‌ها در قالب نمودارهای گرافیکی
یافتن صفحاتی که ارور 404 دارند، https نیستند و یا متاتگ‌های سئو را دارند یا خیر.
یافتن صفحاتی که تگ‌های h1 و h2 را ندارند و یا به درستی وارد نشده‌اند.
قابلیت نمایش Tree و List View
قابلیت دریافت خروجی از نرم افزار با فرمت CSV و قابل مشاهده در Excel

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

5.0/5
(1 امتیاز)
5 ساعت
پیشرفته
آنچه یاد خواهید گرفت
چند نفر از وب‌سایت ما بازدید کرده‌اند؟
افراد به طور متوسط چقدر در وب‌سایت ما وقت می‌گذارند؟
آیا محتویات صفحات من واضح و جذاب هستند؟
آیا عدم واکنش‌گرایی سایت ما به بازدید و مشاهده سایت در موبایل لطمه می‌­زند؟
چه تعداد از مراجعین ما تبدیل به مشتری می‌شوند؟
نرخ تبدیل بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل می‌شوند چه ویژگی‌هایی دارند؟
بازدیدکنندگان سایت ما به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستند؟
بازدیدکنندگان سایت ما در چه شهرها و کشورهایی هستند؟
بازدیدکنندگان از طریق چه سایتی به ‌سایت ما مراجعه می‌کنند؟
کدامیک از شیوه‌های دیجیتال مارکتینگ بازدهی بیشتری روی نرخ تبدیل ما دارند؟
کدام بخش از سایت جذابیت بیشتری برای کاربر دارد؟
چطور می‌توانم سرعت وب‌سایت خود را افزایش دهم؟
کاربران سایت ما چه رفتاری از خود نشان می‌دهند؟
چطور با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس تجربه کاربری (UX) خود را بهبود دهیم؟
همه سطح‌ها

مقدمات دیجیتال مارکتینگ

تماس بگیرید

(1)

مقدمات دیجیتال مارکتینگ

5.0/5
(1 امتیاز)
2 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
صرفه جویی هزینه ای نسبت به روش های سنتی بازاریابی
برخلاف روش های سنتی، اگر یک دلار برای دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید، می توانید اثربخشی آنرا بررسی کنید.
نرخ تبدیل و اثربخشی فعالیت ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ قابل رهگیری است.
جلب اعتماد مشتری، خصوصا زمانی که ما را در رتبه های بالای موتور جستجو ببیند.
شما در روش های مدرن بازاریابی به مخاطبین بیشتری دست خواهید یافت
شما در تبلیغات آنلاین می توانید مخاطب خود را هدف گیری کنید.

ارزیابی اکتشافی (Heuristic Evaluation)

2 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
در این وبینار، ضمن معرفی همه این مفاهیم، به استفاده عملی از آن‌ها در راستای بهبود طراحی نرم افزارهای موجود می‌پردازیم
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare